Súgó

1. Átregisztráltam a domain nevemet Önökhöz, ám még mindíg a régi weboldalamat látom. A levelezés nem működik az Önök által megadott beállításokkal.

Két eset lehetséges. Az Ön által használt névszerverek még nem frissítették a domain névhez tartozó információkat. Ez az átregisztrációtól számítva 1-2 napon belül automatikusan megtörténik.
A másik lehetőség, hogy azokat a névszervereket használja, amikben az előző szolgáltató a domain név zónáját karbantartotta. Ebben az esetben mindaddig a régi szájtot fogja látni, amíg a régi szolgáltatót nem értesíti az átregisztrációról, és nem kéri a zóna törlését a névszerveréből. Ezt érdemes minél hamarabb megtenni, és egyben lemondani a szolgáltatást.

2. Átregisztráltam a domain nevemet, ám egyes számítógépekről a régi, másokról már az új weblapomat látom.

Két eset lehetséges. Egyes névszerverek még nem frissítették a domain névhez tartozó információkat, mások pedig már igen. Az átregisztrációtól számítva 1-2 napon belül minden névszerver automatikusan frissíti az információit.
A másik lehetőség, hogy azokat a névszervereket használja, amikben az előző szolgáltató a domain név zónáját karbantartotta. Ebben az esetben mindaddig a régi szájtot fogja látni, amíg a régi szolgáltatót nem értesíti az átregisztrációról, és nem kéri a zóna törlését a névszerveréből. Ezt érdemes minél hamarabb megtenni, és egyben lemondani a szolgáltatást. Más gépeken pedig más névszerverek vannak beállítva. A többi névszerver nem tartalmaz saját információkat a domain névről, így információit a központi domain név adatbázis alapján frissíti. Így azok a számítógépek, amiken egyéb névszerverek vannak beállítva, már az új weblapot fogják megtalálni.

3. Hogyan tudok MySQL adatbázist használni?

Az adatbizist először a tárhely adminisztrációs felület “MySQL adatbázisok” ikonja alatt létre kell hozni, az “Adatbázis hozzáadása” gombbal. Ezek után létre kell hozni egy adatbázis felhasználót a “Felhasználó hozzáadása” gombbal, majd hozzá kell rendelni az imént létrehozott adatbázishoz a “Felhasználó hozzáadása az adatbázishoz” gombbal.
Host név: 127.0.0.1
Adatbázis név, Felhasználó név, Jelszó: A fenti beállítások szerint

4. Sehogy sem találom a “MySQL adatbázisok” ikont.

Az ikon a tárhely adminisztrációs felületen található, melyhez hozzáférést a tárhely létrehozásakor küldtünk. Néhány tárhely csomag nem tartalmaz MySQL hozzáférést, az ikon az ilyen tárhelyek adminisztrációs felületéről hiányzik. Amennyiben tárhely csomagot szeretne váltani, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

5. Hogyan tudom a mysql adatbázist a saját gépemről elérni?

A mysql adatbázist biztonsági okból csak a szerveren belül lehet elérni, de ha a távoli mysql ikon alatt a hozzáférésekhez egy % jelet ad, az adatbázis mindenhonnan elérhető lesz. Érdemes ezt csak addig engedélyezni, amíg szükség van rá.

6. Nemzetközi domain nevek átregisztrációja.

A nemzetközi domain nevek (.com, .net, .org, .info) átvételéhez az alábbi előkészítés szükséges (ezek a lépések szükségesek az átkérés elindításához):

  • A domain név zárolásának (domain lock) feloldása.
  • A domain névhez tartozó adminisztratív kapcsolattartó e-mail cím átírása domain@ev2.hu       címre.
  • auth-kód továbbítása részünkre.

A fenti lépések hiányában az átregisztráció nem fog teljesülni, az erre befizetett díj elvész.

      7. Az Önöktől e-mailben kapott elektronikus számlát el tudom számolni? Én ahhoz vagyok hozzászokva, hogy a számlákat papír alapon kapom, postai úton.

Az elektronikus számlák mibenlétét a 2007. évi CXXVII. törvény (hatályos ÁFA törvény) 175. §-a definiálja. Mivel az általunk kiállított számla ezeknek a kritériumoknak megfelel, hitelesített digitális aláírást és elektronikus időbélyeget tartalmaz, ezért természetesen el is számolható.A könyvelőnek tud nyomtatni a számláról egy másolati példányt. Ehhez csak egy Adobe Acrobat Reader szükséges. Ez a számítógépek 99%-án megtalálható. Ellenkező esetben 1 perc alatt ingyen letölthető és telepíthető. A számla megnyitásához és nyomtatásához segédletet küldünk a számlával együtt.

8. A weboldalam már hetek óta elérhető az interneten, de még mindíg nem jelenik meg a google találatai között. Miért?

A weboldal elhelyezéséről a google-ban, és minél jobb találati pozíció elérésének módajáról tájékozódjon első kézből itt:
http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=35769&hl=hu       és
http://www.google.hu/addurl/?continue=/addurl

9. Elfelejtettem a postafiókom jelszavát. Hogyan tudok belépni?

Új jelszót a cPanel tárhely adminisztrációs felületére belépve, a postafiókok menüpontban tud beállítani.

Tűzfalunk valós időben analizálja a nálunk lévő tárhelyekre beérkező kéréseket és elutasítja a támadásokat. A mai nap kiszűrt támadások száma: 3704 db
Utoljára kiszűrt lehetséges támadások:
Időpont
Támadó címe
Támadott weblap
Támadás módja
2018-12-12 04:07:14
140.227.198.242
 mail.kapcsola.ns2.cpanel.hu
Pattern match "xmlrpc\\.php" at REQUEST_URI.
2018-12-12 04:06:50
195.167.18.50
 mail.kapcsola.ns2.cpanel.hu
Pattern match "xmlrpc\\.php" at REQUEST_URI.
2018-12-12 04:06:33
140.227.78.138
 mail.kapcsola.ns2.cpanel.hu
Pattern match "xmlrpc\\.php" at REQUEST_URI.
2018-12-12 04:06:15
36.67.206.187
 mail.kapcsola.ns2.cpanel.hu
Pattern match "xmlrpc\\.php" at REQUEST_URI.
2018-12-12 04:05:51
31.41.68.118
 mail.kapcsola.ns2.cpanel.hu
Pattern match "xmlrpc\\.php" at REQUEST_URI.
2018-12-12 04:05:26
222.124.215.187
 mail.kapcsola.ns2.cpanel.hu
Pattern match "xmlrpc\\.php" at REQUEST_URI.
2018-12-12 04:04:32
114.33.59.156
 mail.kapcsola.ns2.cpanel.hu
Pattern match "xmlrpc\\.php" at REQUEST_URI.
2018-12-12 04:03:29
24.181.75.202
 
Match of "ipMatch 127.0.0.1,::1" against "REMOTE_ADDR" required.
2018-12-12 04:02:46
1.55.240.156
 mail.kapcsola.ns2.cpanel.hu
Pattern match "xmlrpc\\.php" at REQUEST_URI.
2018-12-12 04:02:12
92.82.150.62
 mail.kapcsola.ns2.cpanel.hu
Pattern match "xmlrpc\\.php" at REQUEST_URI.